Followers

Monday 23 May 2011

kerja kerja

apa lah nasib pagi-pagi dah dapat berita yang tak baik... terus hilang mood kerja..  

admin kat HQ bising aku cuti semalam (isnin 23.05.11)

semalam bawak adam cucuk & timbang sekali so aku mintak lah cuti dah siap fax borang cuti kat diorang hari khamis tu... tetiba semalam bising2 kata aku tak leh cuti... selama ni yang cuti tahun aku tak pernah abis tu tak nak pulak diorang bising2 atau bayar balik...

apalah diorang ni tak paham ker yang hari tu aku lama cuti sebab anak2 aku sakit (chiken pox) tak boleh nak dihantar ke taska nak antar kat rumah mak ayah diorang pun bukan nyer sihat sangat nak jaga cucu yang sakit....

tak per nanti kalau asyik bising-bising ajer aku antar ajer notis berhenti baru tau...  :((

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...