Followers

Wednesday, 25 May 2011

Syilasyira 2nd Giveaway



meh meh try lak GA ni... sapa-sapa yang berminat klik klik la kat sini

makan nasi sejuk....

hari ni on the way gi opis aku tgk semua kedai makan yang aku biasa tapau pagi-pagi semua tutup pelik... sampai2 opis terus tengok kalender kot kot ader cuti ker hari ni, tapi x der pun....

pastu aku mintak tolong salesgurl opis beli kan sarapan pagi dia pun pusing2 tempat yang dia selalu gi kedai tutup gak... pelik pelik

pastu aku pun teringat yang air tak der , agak nyer semua kedai ni tutup sebab x der air kot... alamak jawab nya tengahari nanti kena balik rumah lah makan nasi sejuk ngan lauk yang aku masak malam tadi... uhk uhkuhukh.. sabar ajer lah... harap-harap jap jap lagi ader lah air... amin

ALAMAT I/C

hari ni aku call mak saja nak tanye kaba, alhamdulillah mak sihat........

tapi ada berita yang mengejut kan aku ada polis datang rumah cari SIPOLAN "ialah  tunang adik aku yang  mengaku anak yatim piatu, tak berayah ibu nak tukar alamat dalam i/c dia guna alamat rumah mak dan ayah aku..." sesudah itu dia pun menghilang kan diri....  yang sedih nye adik aku lah mana tak nyer, barang untuk majlis perkahwinan sudah di beli tinggal dalam 2 atau 3 bulan lagi diorang patut nyer kahwin... 
tapi adik aku ni tabah dia sentiasa kuat untuk bangun semula dan sekarang ni dia dah pun berkahwin dengan jejaka yang baik pilihan hati dia sendiri... SEMOGA KALIAN BAHAGIA SELAMA NYE


 yang pelik nyer kenapa baru tahun ini polis datang cari dia di rumah kami? apa kesalahan yang dia dah buat?? sebelum ni memang kami selalu dapat bil telephone la bil macam2 atas nama dia tapi kami buat tak layan ajer terus buang....


pengajaran nye --> jangan percaya orang yang baru di kenali walau pun dia buat muka kasihan...  "YA ALLAH JAUH KAN SIPOLAN INI DARI KUARGA KAMI DAN BIAR KAN LAH KAMI HIDUP DENGAN BAHAGIA SELAMA NYER"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...