Followers

Wednesday 25 May 2011

ALAMAT I/C

hari ni aku call mak saja nak tanye kaba, alhamdulillah mak sihat........

tapi ada berita yang mengejut kan aku ada polis datang rumah cari SIPOLAN "ialah  tunang adik aku yang  mengaku anak yatim piatu, tak berayah ibu nak tukar alamat dalam i/c dia guna alamat rumah mak dan ayah aku..." sesudah itu dia pun menghilang kan diri....  yang sedih nye adik aku lah mana tak nyer, barang untuk majlis perkahwinan sudah di beli tinggal dalam 2 atau 3 bulan lagi diorang patut nyer kahwin... 
tapi adik aku ni tabah dia sentiasa kuat untuk bangun semula dan sekarang ni dia dah pun berkahwin dengan jejaka yang baik pilihan hati dia sendiri... SEMOGA KALIAN BAHAGIA SELAMA NYE


 yang pelik nyer kenapa baru tahun ini polis datang cari dia di rumah kami? apa kesalahan yang dia dah buat?? sebelum ni memang kami selalu dapat bil telephone la bil macam2 atas nama dia tapi kami buat tak layan ajer terus buang....


pengajaran nye --> jangan percaya orang yang baru di kenali walau pun dia buat muka kasihan...  "YA ALLAH JAUH KAN SIPOLAN INI DARI KUARGA KAMI DAN BIAR KAN LAH KAMI HIDUP DENGAN BAHAGIA SELAMA NYER"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...