Followers

Monday 19 December 2011

sakit hati lagi

kenapa kenapa kenapa orng asyik ingat dia punyer problem tapi langsung tak pernah nak ingat problem orang lain.???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


sakit sungguh hati aku ni bila hari-hari kena dengar masalah orang yang langsung tak ada kena mengena ngan aku???????

tapi bila time aku nak citer masalah dia langsung tak nak dengar lak........  

hello Miss "S" saya dah muak dengan semua masalah awak dah dekat 2 bulan citer benda yang sama.............
time kerja-kerja lah oooooooooooooooii ni tak time kerja nak layan perasaan lah pulak... tapi bila time gaji pandai pulak nak pakai sendiri.......................... urrrrrrgggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh
"SAKIT HATI AKU......................................"


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...