Followers

Thursday 21 July 2011

Ni lah jawapan kepada ;-


1) Anak perempuan korang yang baru berusia  2 3 tahun nak tolong korang kat dapur?
            bila time saya penat dan nak masak cepat-cepat saya jadi serabut.. so hari tu Mia 
            kata nak tolong saya pun buat tak dengar dan biar ajer apa dia nak buat... korang tau 
            tak apa dia buat???? dia kupas bawang merah sampai menangis.... cian lak tgk dia 
            then pastu terus dia tak ngacau dah bila saya kat dapur...

2) Anak anak korang nak sikatkan rambut korang?
            Mia ni perempuan so dia sangat suka make up... kalau dia tengok saya duduk tengok 
            tv dia mesti datang bawak sikat dan kata "mama, Mia nak gunting dan sikat rambut 
            mama boleh" wah masa ni rasa sonok sangat sebab ada org yang rajin nak buka salon 
            untuk saya... hahaha  
            Tapi jangan bagi Mia ni jumpa ngan bedak lau tak jadi cam ni



3) Anak korang sepah kan mainan bila korang dah kemas mainan2 tu....?
               ini perangai Mia yang sangat saya tak suka... dia kata nak main tapi tak main 
               pun bila saya kemas dia kata "Mia nak main lah" pastu di tuang semua mainan 
               dia yang ada dalam bakul tu... sungguh buat saya Marah & tension.... lepas ni saya 
               perlu bertegas dengan Mia agar dia jadi anak yang mendengar kata mama dan Papa


3 comments:

  1. Salam kunjungan.. blog menarik ;)

    ReplyDelete
  2. lahaii rajinnya mia nak tolong mama dia..kalau ana madhiha dh besar nnt kalau dia nk nolong ana kasi ja..biar dia rasa mcm mn susahnya..anak pompuan la kann..

    ReplyDelete
  3. tu lah... biar diorang rajin kedapur.... s'rang siap ader Akademi Cheff Jounior hari tu tengok kat Wanita hari ini... suka tgk bdk2 4 5 tahun dah pandi masak....

    Zuwairiaiman - Terima kasih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...