Followers

Monday 25 July 2011

Happy Besday ABAH

semalam sibuk sampai tak sempat nak citer apa yang jadi hari minggu hari tu.....

So hari ni lah saya citer.. Sabtu tu Abah ngan Mak datang petang dlm kul 2 lebih gitu.. aku tak masak apa-apa pun... sebab barang tak beli lagi.. dalam kul 5 lebih bari gi beli barang ngan YAN dia yang sponser semua barang sebab dia yang plan nak sambut hari lahir Abah kat rumah aku... so aku sebagai tuan rumah cuma disuruh masak... Aku cuma Masak Nasi Ayam dan Buat Air Anggur ajer dah lah... 

Masa tiup lilin bukan Abah yang tiup tapi Cucu-cucu nyer yang tiup... sonok ajer masa tu sebab lama dah lama  tak der celebrated besday sesapa...







ni lah Abah kesayangan Ku "SELAMAT HARI LAHIR ABAH, SEMOGA ADAH DIKURNIAKAN  KESIHATAN YNG BAIK SENTIASA" Aminnnnnn..............


3 comments:

  1. AMIN.....

    moga acik makin murah rezeki n dikurniakan kesihatan yg baik,,amin

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday..
    Semoga dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yang baik..
    AMIN

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...