Followers

Monday 18 July 2011

Entry Ke-100

wah sungguh tak sangka rupa nyer dah entry yang ke-100 dah ni... kira nyer dah 100 perkara aku citer dalam ni... dan 100 citer yang  benar pasal kehidupan aku yang korang  baca... mesti korang rasa hidup aku ni membosankan kan...  aku rasa memang membosakan kan pun... aku x der kan nak ajak bersembang, x der kawan nak diajak shopping... hidup aku cuma gi kerja balik kerja dan layan kerenah anak-anak yang semakin membesar dan banyak kerenah...

tapi Alhamdulillah aku gembira bila aku start berblog APRIL 2011 aku ader tempat nak luah kan perasaan dan dapat gak blog ni jadi teman aku bila kau sunyi dan kebosanan di opis....

bila balik rumah pulak aku x sempat nak berblog sebab anak-anak kesayangan aku sentiasa ada ajer kerenah bila mama diorang ni start bukak laptop.... sorang nak tengok upin & ipin sorang nak menaip lah... mcm-mcm kerenah...

oklah thanks pada follower yang sanggup baca tulisan-tulisan aku yang may be bagi sesetengah orang ini hanya sampah tapi bagi aku ni  lah luahan hati aku.


*** ni lah gambar tuan blog yang tembam dan tak dapat terima yang muka nyer dah tembam... sebab tu tak der pun gambar tuan blog dalam blog ni.. maluuuuuuuuuuuuuu...

2 comments:

  1. he he he kak ita...temban lagu su ni kak.. bila la nak jumpa ya

    ReplyDelete
  2. yer lah su.. baru ni tangkap gambar ic malu tgk muka sendiri... Raya kot baru blh jumpa...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...