Followers

Wednesday 1 June 2011

damia kata :"mia sakit perut"

idea dari mama Rifqy :- sorry mama rifqy bila tengok U tanye pendapat bloger2 saya pun terfikir nak tanyer pendapat korang semua pasal masalah yang di hadapi oleh anak saya 'DAmia"

dah 5 hari dia nengadu sakit perut, sakit sealng dalam 15 minit sekali lah kadang 30 minat sekali lah... saya dah tak tau nak buat apa.... nak kata dia kembung perut dia kentut & buang air ok... nak kata dia tak makan pun tak betul gak sebab dia masih makan walaupun selalu mengadu sakit perut...

sapa2 yang pernah alami nasib yang sama boleh tak tolong sare apa yang harus saya buat....


*** ini ada bualn berpenyakit dalam keluarga saya... dah lama berapa hari tak dapat tido nyenyak.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...